April...

nu har vi gått in i April, massa händer denna månaden :)
Idag har vi börjat på 1:a av 2 gånger HLR fast med om på barn, BVC har ordnat denna träffen, efter önskemål från oss (mig) Jätte intressant ska bli kul och gå andra gången också. Mamma och Joel och hans mamma går med också, inga barn fick vara med, så Alfons har vart med sin moster i dag själv för första gången det hade gått super bra.

Sen babysimmar ju varje onsdag,

sen den 18 April ska jag och Bumble-Bee börja på en Agility kurs ska bli så
roligt, hoppas Bumble-Bee kommer tycka det blir lika roligt som ja ;)
Jag har ju jobabt 2 nätter och ska jobba på Lördag igen gott med lite x-tra pengar
fast i Nattpatrullen mitt "vanliga" jobb ska bli kul.
Sen har vi ju börjat städa/röja och packa måste jag börja är inte långt kvar tills vi får vårat lilla hus.
längtar, och det börja ordna sig med hästarna också puh skönt.
Genuine ska vi försöka träna med, Hov-Hanna kommer snart och vi ska träna men att lasta henne, får hålla med Joel lite, så fort det ska göras något med hästarna så är Genuine problemt, nu ska vi lastträna henne. haha
önska oss lycka till. Tur att Genuine ligger mig så varmt om hjärtat ;)

Syns snart igen
Michaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0