Vad ska man bli när man blir stor?! Jag ve...

Vad ska man bli när man blir stor?! Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor ;) Ridande polis har alltid varit en dröm för mig ätt bli, få träna polis hästar, ambulans sjuksköterska har jag vart inne på också. Men jag vill jobba med djur, skulle så gärna bli djurpolis, men tyvärr finns det inget sånt i Sverige, men vi skulle verkligen behöva det för det är alldes för mycket djur som far illa, så mycket idioter det finns som har djur, usch blir bara arg vid tanken. Tycker verkligen Sverige skulle införa djurpoliser. Annars har jag inte hittat utbildning/jobb jag vill hålla på med. Men nu ska jag jobba kvar i nattpatrullen så länge Alfons är så liten, tills han fyller 3 år allafall. Jag trivs jätte bra, har mycket underbara arbetskamrater, och det är a och o när man jobbar som vi. Sen är det inte bara Alfons man ska tänka på våran underbara hund Bumble-Bee finns ju oxå, lagen säger att man inte ska lämna sin hund mer än 6 timmar. Vi lämnar Bumble-Bee max 4 timmar själv, hon gillar inte vara själv. Rasen dansk-svensk gårdshund, gillar generellt att inte vara ensamma. Så vi får se vad jag blir när jag är blir stor. Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0