VÅR!!

Vilket underbart väder vi har idag :)
Igår vad det så gott med, nu har våren kommit, ME LIKE
Helgen har gått i ett. Fredagen städa städa vi ute och inne, jag plantera blommor ute, köpte vår blommor inne oxå
Så vi var redo för visningen, på lördag, det kom 7 par, ändå kommer det några eftersläntande i veckan.
Det gick bra, kändes lite konstigt och ha massa folk som gick omkring i sitt hem :)
En tjej fråga om fick köpa inredning också haha.
Efter det var vi en sväng i Fotskäl hos mamma och pappa, min morfar och Maggan var där, Alfons fick
ett påskägg med en kofta och par strumpor i  fick även ett paket Tom & Jerry kex,
 men det har jag och joel ätit upp haha
Vi fick en vårblomma, sen åkte Joel och Alfons till Joels föräldrar och tvätta bilen, blev så ren och fin. 
jag la mig för att sova då jag skulle jobba natten, när jag vaknat åkte jag och joina dom så grilla vi MUMS
Natten gick bra och jobba, sov till halv 2, Åkte till Joels föräldrar där Joel Alfons var, Joel byte till sommar däck och satte in Bumble-Bee´s bur igen, så nu åker hon säkert igen lilla vovven, men jag får bara med mig en passagerare nu, men det blev bra.
Sen åkte jag och titta på ett stall i Hyssna som kanske Genuine ska stå, när vi flytta det var fint, dom hade ett gammalt stall ett nytt och en lösdrift, härliga männsikor som ägde det red även 2 hästar mys, bara ridit en gång på 1½ år, så det kändes konsitg inga benmuskler finns i min ben :(  men dom kanske kommer fram om man kommer igång med ridningen.

Veckan har vi fullt upp.

Måndag: Tvätta, njuta av solen Me&I party i sätila i kväll
Tisdag: Me&I Party i Kinna, haha igen.
Onsdag: babysim, kl 14 Bvc, kl 17-20 2:a delen av HLR kursen
Torsdag: Hov-Hanna kommer vi ska träna Genuine :)
Fredag:
Lördag:
Söndag: Hästloppis i Fritsla kl 10-14
och så ska man ju städa laga mat, mocka och träna Genuien det gamla vanliga oxå
ska försöka röja och städa lite inför flytten
och förberda för Hästloppisen :) kanske även rida om de hinns med :)


Alfons prova Solgalsögon på Lindex i Feb.

Nu ska jag äta lite lunch ute i solen, Alfons sover så gott i sin vagn ute :)
Ha en underbar solig dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0