Deprimerande..

gick igenom min gamla kläder i går, för att se om något passa, och det gjorde det INTE, blev på jätte dåligt humör efter det.
Man tycket man va fet och stor innan gravidten.
Gick ju på GI metoden,nu för några veckorsen och det fungera, få ta tag idet igen.
blir ju deprimerad av detta.

Så det här fettot skulle viljka gå ut och ta sig en rök....

Ha vart så röksugen hela helgen, vet inte vad det är för fel på mig
sluta röka Julen 2009.




Söndagen va en riktig söndag.Joel laga kalops till middag,  jag baka en kaka till kaffet
sen var vi och veckohandla på kvällen, sen myste vi framför tv:n
som den lilla familj vi är!!!



Michaela <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är bäst gumman <3 kan allt å snart tar vår känslorna över d lovar jag <3<3<3

2011-03-14 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0