igen..

hemskt vilket dåligt flyt jag fått i bloggandet, men här är fullt upp från morgon till kväll.
Alfons killen ska till farbror doktorn imorgon, han vart dunder förkyld i början på mars
isamband med förkylningen blev han rosslig och slemmig i bröstet och det vill inte ge med sig,
och nu har hans stackars mage rasat tror jag.
så doktorn ska titta lite imorgon på han.
Han är en pigg och lekfull kille ändå.
om inte doktorn säger annat ska vi till babysimmet efteråt.
en riktig mysig stund i veckan.

Mamma ville låna Alfons i Lördags och visst fick hon det, han är sån glad kille och han
har ju vart så mycket med sin mormor och även hemma hos dom.
Hon hämta han på fm och hade de dunder mysigt hela dagen, och en glad kille vad han med hela dagen
men om han blev glad när vi kom framåt kvällen.
och vi fick gjort så mycket börja vårstädningen ut, va skönt och få röja hela dagen, är inte så lätt när
man har en liten bebis :)

Söndag hade vi mys/städdag inne hela lilla familjen
jag slängde massa kläder,skor och väskor, :(
men det känns okej ändå, de va slitet eller så hade jag inte använt det på flera år
så det är ingen ide och ta med sig i flytten.

Måndagen vart Hov-Hanna här hästarnas barfotverkare och Genuines och min tränare
en sån duktig tjej, henne giller vi massa hon kommer och 2 veckor då ska vi träna
börja med lastträning igen då vi ska flytta, kommer bli ett spänande projekt, hmm
I måndags va hon här och verka hästarna, hon har en liten han hund som hon bruka ha med när hon kommer
så Bumble-Bee lekte en massa.

Idag har vi vart hemma hela dagen Alfons behövde de. sen var jag på tjejkväll på Blommigt och prickigt
sen följde mamma med hem och vi fika lite och åt kvällsmat,mys


Ha en bra dag <3
Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0