opps!

Vad hände?? har ju inte bloggat på flera dagar ;)
massa har det hänt :)

Lördagen var mycket trevlig :) Klassfesten va ingen rolig.
Jag har slutat och ammat helt har gått jätte bra.
Vi har skrivit köpekontrakt på vårat nya hem, bara VÅRAT,
vårat egna lilla smultronställe :)

Min minsta lillebror har fått körkort. GRATTIS!
Han hade redan kört upp och klarat den så  skulle han klara uppskrivningen oxå
Jag och Alfons körde han till Trafikverket i Borås,
och vänta nervöst i bilen.
När han kom ut försökte han lura mig, men icke hans lycka lyste igenom haha
fick världens största kram och så hoppa han omkring haha
sen fick han köra hem till Fotskäl :)
där vi åt tårta :)

veckan har vi fickat och träffat massa gulliga mammor
med sin bedårande bebisar
även njutit av vår vädret och haft vårens första picknick
babysimmet vara lika mysigt som alltid, är så underbart mysigt och bada med Alfons
Greys Anatomy mys hade vi hemma hos oss denna gången.

Alfons är lika underbar och glad som vanligt, sover jätte bra på nätterna nu,
men inte känner jag mig piggare
konstigt dedär.

våra veckor är fullspäckade de trivs vi med :)

Ha en underbar Fredag <3

Michaela

Vårat smultronställe


Kommentarer
Postat av: Jenny - Hugos mamma

Så underbart med ett alldeles eget hem!:)

GRATTIS!:D

2011-03-27 @ 12:14:55
URL: http://luckymommy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lycka till med flytten och nya fina hemmet <3

2011-04-07 @ 22:34:25
URL: http://millashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0